La hija del curandero

La hija del curandero
Amy Tan
Plaza y Janés, 2002
428 pàgs

.

Amy Tan és una escriptora més coneguda per altres novel·les com El club de la buena estrella o Los cien sentidos secretos. Aquestes són les novel·les que l’han portat a la fama i que de segur molts heu llegit. Jo no. No obstant gràcies a elles va ser con vaig arribar a començar a llegir La hija del curandero. Influenciat per la tirada de les seues obres precedents vaig començar a llegir-lo .

La meva experiència al llegir-lo era per dies bona i per altres volia deixar-me’l. De vegades es feia un poc pesat i d’altres més interessant…no se…la qüestió és que eixos moments més intensos per a mi són els que valien la pena esperar al llarg de la lectura.

El llibre conta la vida d’una mare i una filla, la seua relació entre elles i d’elles amb el seu entorn. Es mesclen els records i nostàlgies, un país llunyà, d’una vida que passa, amb les preocupacions d’un present i la revelació d’un futur. Les dos històries s’alternen, es separen i es retroben buscant un final…trobar la veritat.

Personalment a mi és un llibre que m’ha costat un poc llegir. Tal volta no era el meu moment. Així i tot crec que és un llibre recomanable, tal vegada si que siga el teu moment.

Troba’l a la Biblioteca

Anuncis

Deixa un comentari

